|
Post by annehelen on Nov 6, 2024 20:18:14 GMT
12 The Hollies - "He Ain't Heavy, He's My Brother" (KnutO)
10 Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey) 8 Mathea - "2x" (LunaNoche)
7 Jon Henrik Fjällgren & T Leon - "When The Spirit Is Calling" (ToreK)
6 Kylie Minogue - "Taboo" (Musikkelskerinnen)
5. Metamorphose String Orchestra - "Trois Gymnopédies (Arr. for String Orchestra by Matt Naughtin)" (Vagsey) 4. Ine Hoem - "Broren din" (KnutO) 3 Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche 2. Bea And Her Business - "Safety Net" (Musikkelskerinnen) 1 Taylor Swift - "Who’s Afraid of Little Old Me?" (Eirik F)
|
|
|
Post by LunaNoche on Nov 7, 2024 15:32:25 GMT
Her er mine poeng!
01p | Rachel Platten - "First Day" (Eirik F) 02p | Taylor Swift - "Who’s Afraid of Little Old Me?" (Eirik F) 03p | Akon - "Akon's Beautiful Day" (Anne Helen) 04p | Vitaa - "Les Choses Qu'on Fait" (TommyH) 05p | Senhit - "Dangerous" (Lalars) 06p | Claudia Scott - "A Patch Of Blue Sky" (ToreK) 07p | Metamorphose String Orchestra - "Trois Gymnopédies (Arr. for String Orchestra by Matt Naughtin)" (Vagsey)
08p | Bambie Thug - "Fangtasy" (Anne Helen)
10p | Lovebugs - "Coraline" (Easily)
12p | Bea And Her Business - "Safety Net" (Musikkelskerinnen)
|
|
|
Post by LunaNoche on Nov 7, 2024 23:29:57 GMT
Her er resultatet! Link: MGP Total Runde 262 | ResultatetHer er resultatet skriftlig! 01.Plass: Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey) | 59 poeng 02.Plass: Bea And Her Business - "Safety Net" (Musikkelskerinnen) | 50 poeng 03.Plass: Jon Henrik Fjällgren & T Leon - "When The Spirit Is Calling" (ToreK) | 44 poeng
04.Plass: Kylie Minogue - "Taboo" (Musikkelskerinnen) | 42 poeng 05.Plass: Senhit - "Dangerous" (Lalars) | 40 poeng 06.Plass: Samu Haber - "Dancing With A Broken Heart" (TommyH) | 37 poeng 07.Plass: Bambie Thug - "Fangtasy" (Anne Helen) | 32 poeng 08.Plass: Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche) | 31 poeng 09.Plass: Vitaa - "Les Choses Qu'on Fait" (TommyH) | 30 poeng 10.Plass: Akon - "Akon's Beautiful Day" (Anne Helen) | 26 poeng 11.Plass: The Hollies - "He Ain't Heavy, He's My Brother" (KnutO) | 22 poeng 12.Plass: Lovebugs - "Coraline" (Easily) | 21 poeng 13.Plass: Metamorphose String Orchestra - "Trois Gymnopédies (Arr. for String Orchestra by Matt Naughtin)" (Vagsey) | 19 poeng 14.Plass: Claudia Scott - "A Patch Of Blue Sky" (ToreK) | 18 poeng 15.Plass: Rachel Platten - "First Day" (Eirik F) | 16 poeng *^ 16.Plass: Mathea - "2x" (LunaNoche) | 16 poeng * 17.Plass: Ine Hoem - "Broren din" (KnutO) | 15 poeng 18.Plass: Taylor Swift - "Who’s Afraid of Little Old Me?" (Eirik F) | 14 poeng **^ 19.Plass: Arlette Zola - "Amour On T'aime" (Easily) | 14 poeng ** 20.Plass: Elettra Lamborghini & Shade - "Dire Fare Baciare" (Lalars) | 10 poeng ^ Eirik F har ikke gitt sine stemmer og får dermed trekk på 12 poeng fra begge sine bidrag. * Rachel Platten vinner med en 6’er. ** Taylor Swift vinner med en 5’er. Vinneren blir Amir med "Il Est Temps Qu'on M'aime", nominert av Vagsey! Det betyr at Vagsey har førsterett til å nominere to låter til neste runde (^_^)
|
|
|
Post by vagsey on Nov 8, 2024 6:27:04 GMT
|
|
|
Post by annehelen on Nov 8, 2024 7:24:11 GMT
Gratulerer Vagsey. På søndag var jeg på konsert ble Vola og ble så imponert..at om jeg bare greier å vekke litt tilsvarende følelse i en sjel her inne så er det verdt å vise de frem. Vol aer danske og vokalisten likner så i utseende og sound på Dadi Freyr at det er bifst. Her er de med Trey youtu.be/-ffoLvWfD7A?si=k-n2ymYXdz-Aeguy
|
|
|
Post by annehelen on Nov 8, 2024 7:29:13 GMT
|
|
|
Post by Easily on Nov 8, 2024 10:17:57 GMT
Gratulerer Vagsey Der Anne Helen var og så Elderbrook, var jeg så heldig å få oppleve ABBA Voyage da jeg var i London. Det må derfor ble 1 stk ABBA denne runden: ABBA -My Love My Life
Så bare forventer jeg at Østerrike snart sender ølkraner og Tyrol til ESC. DJ Ötzi - Gigolo
|
|
|
Post by knuto on Nov 8, 2024 13:12:35 GMT
Gratulerer med seieren Vagsey! Nominerer den offisielle låten til Ski-VM i Trondheim, Gunnhild Sundli med "For What We Love": Shawn Williams er min nr. 1 kvinnelige artist, og når hun kommer med ny musikk må jeg bare nominere henne. "Anymore Than I Do":
|
|
|
Post by ToreK on Nov 8, 2024 20:14:39 GMT
Gratulerer med seier til Vagsey Angelina Jordan - Bad Valentine
Madonna - Ray Of Light
|
|
|
Post by musikkelskerinnen on Nov 8, 2024 20:53:23 GMT
Gratulerer vagsey!
Damiano David - Born With a Broken Heart
Ella Langley - Weren't for the wind
|
|
|
Post by TommyH on Nov 8, 2024 22:32:48 GMT
|
|
|
Post by LunaNoche on Nov 9, 2024 16:21:15 GMT
Gratulerer med seier Vagsey! Først ut blir Mónica Naranjo med "Sobreviviré". I will survive I'll find a home Among the ruins of my solitude Mónica Naranjo - "Sobreviviré" ~~~ Så blir det "Sugarcoat" av Jaira Burns. I'm not gonna sugarcoat it, babe I'm not gonna fake it, tell you we gon' make it You can wipe that smile right off your face Always playin' victim, figured out your system Jaira Burns - "Sugarcoat"
|
|
|
Post by LunaNoche on Nov 9, 2024 16:32:05 GMT
Nomineringsfrist: 11.11.24 | kl: 21.00 (Mandag)
Si ifra om dere bytter låter! (Skal se over låtene imorgen)
|
|
|
Post by christian on Nov 10, 2024 15:42:52 GMT
Gratulerer Vagsey, Amir skuffer aldri.
Her er Bea and her Bussines med "Smoking Lessons".
Så er det italienske Big Mamas tur med låta "Cento Occhi" (Hundre Øyne)
|
|
|
Post by LunaNoche on Nov 10, 2024 22:24:13 GMT
Easily, ABBA med "Eagle" har blitt nominert før. du står fritt til å nominere en erstatning før fristen imorgen. Resten av låtene er godkjente.
|
|