|
Post by LunaNoche on Oct 27, 2024 17:49:40 GMT
Gratulerer Tommy! Først ut blir Olivia Rodrigo med "Vampire".
'Cause I've made some real big mistakes But you make the worst one look fine I should've known it was strange You only come out at night I used to think I was smart But you made me look so naive The way you sold me for parts As you sunk your teeth into me Bloodsucker, fame fucker Bleedin' me dry like a goddamn vampire Olivia Rodrigo - "Vampire"
~~~
Så blir det en tur til Østerrike, her er Mathea med "2x". I won't pick up when call me during the night I won't text back when you ask what I'm doing I won't listen when you talk about Tinder-matches I hope you hear this song when you're in bed with your next love Mathea - "2x"
|
|
|
Post by vagsey on Oct 27, 2024 20:42:02 GMT
|
|
|
Post by LunaNoche on Oct 27, 2024 21:27:06 GMT
Nomineringsfrist: 29.10.24. | kl: 23.00 (Tirsdag)
Alle låtene som er nominert til nå er godkjent. Fint om du sier ifra om du bytter låt!
|
|
finbak
Junior Member
|
Post by finbak on Oct 29, 2024 21:49:05 GMT
Ja jeg hiver meg med helt på tampen av fristen. Jeg har vært så mye frem og tilbake, så litt vanskelig å være helt sikker på at de ikke har vært med før. Har gått litt i surr etter så mange runder, hehe. Så sorry på forhånd men satser på å nominere disse to: Taylor Swift - "Who’s Afraid Of Little Old Me" youtu.be/vOZFiX6hDXQ?si=cfOT1qtazUd48xhvJeg var stor fan av Taylor Swift lenge før de fleste hadde hørt om henne. Etterhvert synes jeg hun ble for svær i bransjen og synes hun fikk for mye makt som gikk ut over musikken hun laget som ble for mainstream for meg. Det siste albumet hennes er langt fra den Swift jeg ble fan av på de 4 første albumene, men hun er jo et musikalsk geni og den siste plata er intet annet enn ett mesterverk. Og denne låta elsker jeg og er en låt som lett kunne vært anthemet i en film om meg selv, så denne har blitt veldig mye spilt aiden plata kom ut. Rachel Platten - "First Day" youtu.be/FtJCGnWXtRw?si=EqQDPPKw4t4DxrFCGjorde endelig comeback med et helt nytt album i år og her er en av de låtene jeg liker best fra platen som ikke allerede er nominert (tror jeg). Hennes Fight Song har vært kampsangen min ig ringetonen min nå i hvertfall 3 år nå og vil med denne låta takke henne for å vært dær for meg Music-eise. Hun er garantert veldig mye med i min Spotify unwrapped som vel ikke er lang unna. Hehe…
|
|
|
Post by LunaNoche on Oct 29, 2024 22:42:16 GMT
Beklager forsinkelsen!
Her er låtene:
01. Vitaa - "Les Choses Qu'on Fait" (TommyH) 02. Samu Haber - "Dancing With A Broken Heart" (TommyH) 03. Bambie Thug - "Fangtasy" (Anne Helen) 04. Akon - "Akon's Beautiful Day" (Anne Helen) 05. The Hollies - "He Ain't Heavy, He's My Brother" (KnutO) 06. Ine Hoem - "Broren din" (KnutO) 07. Bea And Her Business - "Safety Net" (Musikkelskerinnen) 08. Kylie Minogue - "Taboo" (Musikkelskerinnen) 09. Claudia Scott - "A Patch Of Blue Sky" (ToreK) 10. Jon Henrik Fjällgren & T Leon - "When The Spirit Is Calling" (ToreK) 11. Arlette Zola - "Amour On T'aime" (Easily) 12. Lovebugs - "Coraline" (Easily) 13. Senhit - "Dangerous" (Lalars) 14. Elettra Lamborghini & Shade - "Dire Fare Baciare" (Lalars) 15. Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche) 16. Mathea - "2x" (LunaNoche) 17. Metamorphose String Orchestra - "Trois Gymnopédies (Arr. for String Orchestra by Matt Naughtin)" (Vagsey) 18. Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey) 19. Taylor Swift - "Who’s Afraid of Little Old Me?" (Eirik F) 20. Rachel Platten - "First Day" (Eirik F)
Lykke til!
|
|
|
Post by knuto on Oct 30, 2024 17:06:53 GMT
1 poeng: Akon - "Akon's Beautiful Day" (Anne Helen) 2 poeng: Arlette Zola - "Amour On T'aime" (Easily) 3 poeng: Lovebugs - "Coraline" (Easily) 4 poeng: Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey) 5 poeng: Taylor Swift - "Who’s Afraid of Little Old Me?" (Eirik F) 6 poeng: Rachel Platten - "First Day" (Eirik F) 7 poeng: Bea And Her Business - "Safety Net" (Musikkelskerinnen) 8 poeng: Jon Henrik Fjällgren & T Leon - "When The Spirit Is Calling" (ToreK) 10 poeng: Bambie Thug - "Fangtasy" (Anne Helen)
12 poeng: Claudia Scott - "A Patch Of Blue Sky" (ToreK)
Litt morsomt at sveitsiske Lovebugs ble nominert, jeg har jo tidligere nominert norske Lovebugs!
|
|
|
Post by vagsey on Oct 31, 2024 21:09:43 GMT
Her er poenga frå ytst i det ytste havgapet😁
12: Senhit: «Dangerous» (Lalars) 10: The Hollies: «He Ain't Heavy, He's My Brother» (KnutO) 8: Bea And Her Business: «Safety Net»(Musikkelskerinnen) 7: Samu Haber: «Dancing With A Broken Heart» (TommyH) 6: Kylie Minogue: «Taboo» (Musikkelskerinnen) 5: Taylor Swift: «Who’s Afraid of Little Old Me?» (Eirik F) 4: Ine Hoem: «Broren din» (KnutO) 3: Vitaa: «Les Choses Qu'on Fait»(TommyH) 2: Jon Henrik Fjällgren & T Leon: «When The Spirit Is Calling» (ToreK) 1: Bambie Thug: «Fangtasy» (Anne Helen)
|
|
|
Post by TommyH on Nov 2, 2024 12:40:57 GMT
Mine poeng 12 Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey) 10 Jon Henrik Fjällgren & T Leon - "When The Spirit Is Calling" (ToreK) 8 Rachel Platten - "First Day" (Eirik F) 7 Kylie Minogue - "Taboo" (Musikkelskerinnen) 6 Elettra Lamborghini & Shade - "Dire Fare Baciare" (Lalars) 5 Senhit - "Dangerous" (Lalars) 4 Lovebugs - "Coraline" (Easily) 3 Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche) 2 Taylor Swift - "Who’s Afraid of Little Old Me?" (Eirik F) 1 Metamorphose String Orchestra - "Trois Gymnopédies (Arr. for String Orchestra by Matt Naughtin)" (Vagsey)
|
|
|
Post by musikkelskerinnen on Nov 2, 2024 18:13:02 GMT
12 poeng: Samu Haber - "Dancing With A Broken Heart" (TommyH)
10 poeng: Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey)
8 poeng: Vitaa - "Les Choses Qu'on Fait" (TommyH)
7 poeng: Rachel Platten - "First Day" (Eirik F)
6 poeng: Bambie Thug - "Fangtasy" (Anne Helen)
5 poeng: Jon Henrik Fjällgren & T Leon - "When The Spirit Is Calling" (ToreK)
4 poeng: Lovebugs - "Coraline" (Easily)
3 poeng: Senhit - "Dangerous" (Lalars)
2 poeng: Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche)
1 poeng: Mathea - "2x" (LunaNoche)
|
|
|
Post by LunaNoche on Nov 2, 2024 22:44:33 GMT
Stemmefrist: 07.11.24 | kl: 23.00 (Torsdag) NY
Mangler stemmer fra: Anne Helen | Easily | Eirik F | Lalars | LunaNoche | ToreK Si ifra om det trengs mer tid!!
|
|
|
Post by christian on Nov 4, 2024 12:04:14 GMT
Beklager jeg ikke hadde med bidrag i denne runden men her kommer mine stemmer;
01p Samu Haber - "Dancing With A Broken Heart" (TommyH)
02p Rachel Platten - "First Day" (Eirik F)
03p Senhit - "Dangerous" (Lalars)
04p Vitaa - "Les Choses Qu'on Fait" (TommyH)
05p Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey)
06p Metamorphose String Orchestra - "Trois Gymnopédies (Arr. for String Orchestra by Matt Naughtin)" (Vagsey)
07p Mathea - "2x" (LunaNoche)
08p Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche)
10p Kylie Minogue - "Taboo" (Musikkelskerinnen)
12p Bea And Her Business - "Safety Net" (Musikkelskerinnen)
|
|
lalars
Junior Member
|
Post by lalars on Nov 4, 2024 14:07:37 GMT
12 p - Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey)
10 p - Arlette Zola - "Amour On T'aime" (Easily)
8 p - Bea And Her Business - "Safety Net" (Musikkelskerinnen)
7 p - Samu Haber - "Dancing With A Broken Heart" (TommyH) 6 p - Akon - "Akon's Beautiful Day" (Anne Helen) 5 p - Kylie Minogue - "Taboo" (Musikkelskerinnen) 4 p - Vitaa - "Les Choses Qu'on Fait" (TommyH) 3 p - Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche) 2 p - Bambie Thug - "Fangtasy" (Anne Helen) 1 p - Rachel Platten - "First Day" (Eirik F)
|
|
|
Post by LunaNoche on Nov 4, 2024 16:26:00 GMT
Det er blitt bedt om mer tid - noe som gis.
Ny stemmefrist er: torsdag klokken 23.00 (07.11.24) - kan gi til fredag men da må jeg få beskjed på nytt!
|
|
|
Post by Easily on Nov 6, 2024 19:22:34 GMT
1 - Taylor Swift - "Who’s Afraid of Little Old Me?" (Eirik F) 2 - Kylie Minogue - "Taboo" (Musikkelskerinnen) 3 - Vitaa - "Les Choses Qu'on Fait" (TommyH) 4 - Elettra Lamborghini & Shade - "Dire Fare Baciare" (Lalars) 5 - Bambie Thug - "Fangtasy" (Anne Helen) 6 - Amir - "Il Est Temps Qu'on M'aime" (Vagsey) 7 - Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche) 8 - Akon - "Akon's Beautiful Day" (Anne Helen) 10 - Samu Haber - "Dancing With A Broken Heart" (TommyH) 12 - Jon Henrik Fjällgren & T Leon - "When The Spirit Is Calling" (ToreK)
|
|
|
Post by ToreK on Nov 6, 2024 19:42:55 GMT
1 poeng: Bea And Her Business - "Safety Net" (Musikkelskerinnen)
2 poeng: Arlette Zola - "Amour On T'aime" (Easily)
3 poeng: Rachel Platten - "First Day" (Eirik F)
4 poeng: Vitaa - "Les Choses Qu'on Fait" (TommyH)
5 poeng: Olivia Rodrigo - "Vampire" (LunaNoche)
6 poeng: Kylie Minogue - "Taboo" (Musikkelskerinnen)
7 poeng: Ine Hoem - "Broren din" (KnutO)
8 poeng: Akon - "Akon's Beautiful Day" (Anne Helen)
10poeng: Taylor Swift - "Who’s Afraid of Little Old Me?" (Eirik F)
12poeng: Senhit - "Dangerous" (Lalars)
|
|