|
Post by annehelen on Oct 14, 2024 18:18:07 GMT
|
|
|
Post by annehelen on Oct 14, 2024 18:19:34 GMT
Så vil jeg -etter å ha vært i nostalgi-modus på Kielferja nominere Pitbull -time of my life. Og låta kommer med en av mine favoritt -sitater.. "Everyday above ground is a great day, remember that!" youtu.be/bTXJQ5ql5Fw?si=_HTsY0oMNOjzVLkI
|
|
|
Post by christian on Oct 14, 2024 18:21:27 GMT
Gratulerer Easily
Først ut Victoria Nadine med "Another Me".
Neste er med Molly Sanden og låta "Psykos".
|
|
|
Post by LunaNoche on Oct 15, 2024 20:05:30 GMT
Nomineringsfrist: 17.10.24 | kl: 21.00 (Torsdag)
Skal se over låtene i morgen, dere vil få beskjed i løp av dagen om det er låter som må byttes!
Alle låtene nominert til nå er godkjent
|
|
|
Post by TommyH on Oct 16, 2024 19:41:24 GMT
|
|
finbak
Junior Member
|
Post by finbak on Oct 17, 2024 19:18:54 GMT
Gratis til Eivind!!! Siden ingen har stemt så håper jeg det er greit at jeg hiver inn mine to. Har hatt de klar noen dager bare gått i glemmeboka. Beklager. En katt har ni liv, så jeg vet ikke helt hvilket dyr jeg er. Men er her fortsatt - og tenkte å gjøre comeback (for sånn 12 gang) i total. Jeg har jo en veldig melankolsk musikksmak og er vel det også som person. Jeg finner faktisk mye glede i triste sanger - kanne forklare det i korte trekk. Bare sånn jeg er. Men jeg lever jo på overtid i følge legene og diverse helsepersonell. Men hvorfor gjør jeg det da? Disse to låtene er vel veldig typisk Finbak og den ene er vel mildt sagt veldig melankolsk (den første), men jeg er jo en fighter. For meg er musikk mye terapi for meg. Og denne gangen nominererer jeg to låter som jeg har brukt om forsiktig optimisme, hva om jeg klarer det utopiske? Låt 1: The Collection - "The Comeback Down" youtu.be/w9c6c_YnTjw?si=RJe4SN0LZfhBiiGhOppdaget dette bandet dagen etter jeg våknet fra første leverkoma - og sku tru David Wimbish (vokalist i The Collection) har levd i mine sko. For det aller meste hvertfall. Albumet denne skiva ble gitt ut på kom ut 9.august (bursdagen min), og det kan anbefales på det varmeste. Denne låta kan vel tolkes på flere måter, for meg så handler den om å leve i limbo å ikke ha noen anelse om hva som skjer neste dag liksom. Jeg er en veldig ekstrovert type så jeg kobla ikke helt ut da, kanskje heller tvert i mot. På ett tidspunkt fikk jeg enerom bare fordi jeg irriterte nabofylkene med for mye besøk. Hehe. Har hørt veldig mye på veldig mange andres råd de siste par årene. Det har vært til stor hjelp. Men på et tidspunkt mistet jeg litt meg selv og glemte å tenke på «hva ville Finbak gjort?» Låt 2: Lucy Spraggan - "Run" youtu.be/T3sLlZl0v2M?si=FjyxSrbU0TH2WSgdLucy gir ikke opp hun heller og er igjen tilbake i Total. Med en låt som jeg bruker mye for å skape tanker om å gjøre det umulige mulig!
|
|
|
Post by LunaNoche on Oct 17, 2024 20:06:01 GMT
Her er bidragene:
Velkommen tilbake Eirik F!
01. Troll - "Jimmy Dean (Live, QX Galan Stockholm Sweden 2015)" (Easily) 02. Cher, Chrissie Hynde, Neneh Cherry & Eric Clapton "Love Can Build a Bridge" (Easily) 03. Frank Hammersland - "Must Have Been Yesterday" (KnutO) 04. The Gratitudes - "Mother" (KnutO) 05. Helena Paparizou - "Set Your Heart On Me" (Lalars) 06. Dotter - "Little Tot" (Lalars) 07. Larkin Poe - "If God Is A Woman" (Musikkelskerinnen) 08. Beth Hart - "Wonderful World" (Musikkelskerinnen) 09. Sanja Vucic - "Makadam" (Vagsey) 10. Nik & Jay ft. Søren Huss - "Ocean Of You" (Vagsey) 11. ABBA - "Angel Eyes" (LunaNoche) 12. Vverevvolf - "Murder" (LunaNoche) 13. Rosa Linn ft. Jeck - "Universe (French Version)" (ToreK) 14. CeCe - "Cowboy Cry" (ToreK) 15. Bambie Thug - "Love Bites" (Anne Helen) 16. Pitbull & Ne-Yo - "Time Of Our Lives" (Anne Helen) 17. Victoria Nadine - "Another Me" (Christian) 18. Molly Sandén - "Psykos" (Christian) 19. Stimmen Der Berge - "Wochenend Und Sonnenschein" (TommyH) 20. Céline Dion - "That's The Way It Is" (TommyH) 21. Lucy Spraggan - "Run" (Eirik F) 22. The Collection - "The Come Down" (Eirik F)
Lykke til!
|
|
finbak
Junior Member
|
Post by finbak on Oct 17, 2024 22:10:11 GMT
Nå skal det være fikset
|
|
|
Post by LunaNoche on Oct 18, 2024 8:23:18 GMT
Da er alt klart!
|
|
lalars
Junior Member
|
Post by lalars on Oct 18, 2024 11:37:36 GMT
12 p - ABBA - "Angel Eyes" (LunaNoche)
10 p - Molly Sandén - "Psykos" (Christian)
8 p - Troll - "Jimmy Dean (Live, QX Galan Stockholm Sweden 2015)" (Easily)
7 p - Victoria Nadine - "Another Me" (Christian) 6 p - Rosa Linn ft. Jeck - "Universe (French Version)" (ToreK) 5 p - Pitbull & Ne-Yo - "Time Of Our Lives" (Anne Helen) 4 p - Sanja Vucic - "Makadam" (Vagsey) 3 p - Nik & Jay ft. Søren Huss - "Ocean Of You" (Vagsey) 2 p - Frank Hammersland - "Must Have Been Yesterday" (KnutO) 1 p - Céline Dion - "That's The Way It Is" (TommyH)
|
|
|
Post by christian on Oct 18, 2024 14:07:39 GMT
01p ABBA - "Angel Eyes" (LunaNoche)
02p CeCe - "Cowboy Cry" (ToreK)
03p Beth Hart - "Wonderful World" (Musikkelskerinnen)
04p Sanja Vucic - "Makadam" (Vagsey)
05p Bambie Thug - "Love Bites" (Anne Helen)
06p Lucy Spraggan - "Run" (Eirik F)
07p Rosa Linn ft. Jeck - "Universe (French Version)" (ToreK)
08p Helena Paparizou - "Set Your Heart On Me" (Lalars)
10p Cher, Chrissie Hynde, Neneh Cherry & Eric Clapton "Love Can Build a Bridge" (Easily)
12p Céline Dion - "That's The Way It Is" (TommyH)
|
|
|
Post by knuto on Oct 18, 2024 19:17:43 GMT
Dette var ikke lett! Så og si alle på Topp 10 kunne ha vunnet en vanlig omgang, og det var flere låter som normalt sett hadde hatt null problem med å få poeng som ble uten. Kommer det én til med foreslår jeg at det blir bare én låt pr. deltaker. 22 låter bør være max.
1 poeng: Victoria Nadine - "Another Me" (Christian) 2 poeng: Stimmen Der Berge - "Wochenend Und Sonnenschein" (TommyH) 3 poeng: Beth Hart - "Wonderful World" (Musikkelskerinnen) 4 poeng: The Collection - "The Come Down" (Eirik F) 5 poeng: Vverevvolf - "Murder" (LunaNoche) 6 poeng: ABBA - "Angel Eyes" (LunaNoche) 7 poeng: Céline Dion - "That's The Way It Is" (TommyH)
8 poeng: Larkin Poe - "If God Is A Woman" (Musikkelskerinnen)
10 poeng: Cher, Chrissie Hynde, Neneh Cherry & Eric Clapton "Love Can Build a Bridge" (Easily)
12 poeng: CeCe - "Cowboy Cry" (ToreK)
|
|
|
Post by vagsey on Oct 18, 2024 22:03:37 GMT
12: The Collection: «The Come Down» (Eirik F) 10: Helena Paparizou: «Set Your Heart On Me» (Lalars) 8: Frank Hammersland: «Must Have Been Yesterday» (KnutO) 7: Troll: «Jimmy Dean (Live, QX Galan Stockholm Sweden 2015)» (Easily) 6: Céline Dion: «That's The Way It Is» (TommyH) 5: ABBA: «Angel Eyes» (LunaNoche) 4: Vverevvolf: « Murder» (LunaNoche) 3: Lucy Spraggan: «Run» (Eirik F) 2: Molly Sandén: « Psykos» (Christian) 1: Dotter: «Little Tot» (Lalars)
|
|
|
Post by Anne Helen on Oct 19, 2024 5:31:23 GMT
1 Helena Paparizou - "Set Your Heart On Me" (Lalars) 2 Beth Hart - "Wonderful World" (Musikkelskerinnen) 3 Vverevvolf - "Murder" (LunaNoche) 4 Molly Sandén - "Psykos" (Christian)
5 ABBA - "Angel Eyes" (LunaNoche)
6 Frank Hammersland - "Must Have Been Yesterday" (KnutO)
7. Rosa Linn ft. Jeck - "Universe (French Version)" (ToreK)
8. Larkin Poe - "If God Is A Woman" (Musikkelskerinnen)
10 CeCe - "Cowboy Cry" (ToreK) 12 Céline Dion - "That's The Way It Is" (TommyH
|
|
|
Post by TommyH on Oct 19, 2024 14:22:27 GMT
Mine stemmer 12 Helena Paparizou - "Set Your Heart On Me" (Lalars) 10 Dotter - "Little Tot" (Lalars) 8 Pitbull & Ne-Yo - "Time Of Our Lives" (Anne Helen) 7 The Collection - "The Come Down" (Eirik F) 6 Sanja Vucic - "Makadam" (Vagsey) 5 Molly Sandén - "Psykos" (Christian) 4 The Gratitudes - "Mother" (KnutO) 3 Rosa Linn ft. Jeck - "Universe (French Version)" (ToreK) 2 Nik & Jay ft. Søren Huss - "Ocean Of You" (Vagsey) 1 Beth Hart - "Wonderful World" (Musikkelskerinnen)
|
|