|
Post by musikkelskerinnen on May 29, 2024 15:04:57 GMT
Gratulerer Tommy!
Becky Hill ft. Self Esteem - True Colours (Live)
Empire Of The Sun - Music On The Radio
|
|
|
Post by christian on May 29, 2024 15:12:59 GMT
Gratulerer med seier Tommy Boy.
Her er ny låt fra Alan Walker feat. Kylie Cantrall. Låta heter "Unsure".
Så en tur til Italia igjen. Her er Paola og Chiaras seneste discolåt "Festa Totale".
|
|
|
Post by ToreK on May 31, 2024 1:04:33 GMT
Zach Williams ft Dolly Parton - Lookin' for You
Darin - Electric
|
|
|
Post by annehelen on May 31, 2024 18:57:04 GMT
Jeg byttet låt igjen ..🙈
|
|
|
Post by LunaNoche on May 31, 2024 21:33:53 GMT
Først, velkommen tilbake ToreK! Så litt info. Fra og med neste helge så kommer jeg til å være på en reise i Peru. Det innebærer at jeg først og fremt ønsker at denne runden skal være overstått senest fredag neste uke - alternativt kan jeg kanskje drøye resultatet til lørdag formiddag. Det betyr også at jeg de neste (to?) rundene etter denne runden ikke kommer til å være særlig streng når det gjelder frister - er faktisk syv timer mellom Norge og Peru så jeg kan ikke garantere at jeg er 100% punktlig med å få ut info/innlegg/svar osv. Av den grunn kommer jeg til å sette fristene til midnatt (norsk tid) fra og med neste runde så får dere evt. mer tid om det trengs.
Til slutt, vi nærmer oss runde 250. Den blir selvsagt kjørt som vanlig runde, men vil dere ha en jubileumsrunde mellom 250 og 251? Vennligst gi svar når dere kommer med poengene. Får vi et flertall for dette vil jubileumsrunden bli kjørt som ved tidligere anledninger: alle deltagerne velger selv om de nominerer to av sine tidligere vinnere, en av sine tidligere vinner eller en av sine tidligere vinnere og et tidligere bidrag som ikke vant.
Her er låtene for denne runden: 01. Michalis Hatzigiannis - "Min Argis" (TommyH) 02. Petar Grašo & Nina Badrić - "Nemoj" (TommyH) 03. Aurora - "To Be Alright" (Anne Helen) 04. Kari Bremnes - "Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (Live)" (Anne Helen) 05. Ingvild Flottorp & Øyvind Blomstrøm - "Vegas" (KnutO) 06. The Mavericks - "The Years Will Not Be Kind" (KnutO) 07. Timoteij - "Högre" (Lalars) 08. Sam Smith & Kim Petras - "Unholy" (Lalars) 09. The Blaze - "Territory" (LunaNoche) 10. Marina - "Venus Fly Trap" (LunaNoche) 11. Becky Hill ft. Self Esteem - "True Colours (Live, Vevo Studio Performance)" (Musikkelskerinnen) 12. Empire Of The Sun - "Music On The Radio" (Musikkelskerinnen) 13. Alan Walker & Kylie Cantrall - "Unsure" (Christian) 14. Paola & Chiara - "Festa Totale" (Christian) 15. Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK) 16. Darin - "Electric" (ToreK)
Lykke til!
|
|
|
Post by TommyH on Jun 1, 2024 13:10:46 GMT
Jeg vil gjerne ha jubileumsrunde Og kanskje en oppdatering på antall seiere hver enkelt har osv. God tur 12 Paola & Chiara - "Festa Totale" (Christian) 10 Timoteij - "Högre" (Lalars) 8 Marina - "Venus Fly Trap" (LunaNoche) 7 Darin - "Electric" (ToreK) 6 Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK) 5 Alan Walker & Kylie Cantrall - "Unsure" (Christian) 4 Empire Of The Sun - "Music On The Radio" (Musikkelskerinnen) 3 Becky Hill ft. Self Esteem - "True Colours (Live, Vevo Studio Performance)" (Musikkelskerinnen) 2 The Blaze - "Territory" (LunaNoche) 1 Kari Bremnes - "Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (Live)" (Anne Helen)
|
|
|
Post by knuto on Jun 2, 2024 11:48:51 GMT
Greit med jubileumsrunde og støtter Tommy i ønsket om en oppdatert oversikt over hvilke låter vi har vunnet med. God tur til Peru, håper du får mange fine opplevelser! 1 poeng: Timoteij - "Högre" (Lalars) 2 poeng: Empire Of The Sun - "Music On The Radio" (Musikkelskerinnen) 3 poeng: Alan Walker & Kylie Cantrall - "Unsure" (Christian) 4 poeng: Darin - "Electric" (ToreK) 5 poeng: Petar Grašo & Nina Badrić - "Nemoj" (TommyH) 6 poeng: Aurora - "To Be Alright" (Anne Helen) 7 poeng: Paola & Chiara - "Festa Totale" (Christian) 8 poeng: Michalis Hatzigiannis - "Min Argis" (TommyH) 10 poeng: Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK) 12 poeng: Kari Bremnes - "Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (Live)" (Anne Helen)
|
|
|
Post by christian on Jun 2, 2024 14:42:30 GMT
Ønsker deg en fin tur til Peru Luna Noche og jeg går for en jubileumsrunde.
01p Marina – «Venus Fly Trap» - (LunaNoche) 02p Timoteij – “Høgre”- (Lalars) 03p Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK) 04p Aurora - "To Be Alright" (Anne Helen) 05p Petar Grašo & Nina Badrić - "Nemoj" (TommyH) 06p The Mavericks - "The Years Will Not Be Kind" (KnutO) 07p Empire Of The Sun - "Music On The Radio" (Musikkelskerinnen) 08p Sam Smith & Kim Petras - "Unholy" (Lalars) 10p Darin - "Electric" (ToreK) 12p Michalis Hatzigiannis - "Min Argis" (TommyH)
|
|
lalars
Junior Member
|
Post by lalars on Jun 2, 2024 16:55:34 GMT
Jeg sier ja takk til jubileumsrunde, og god tur til Peru!
12 p - Paola & Chiara - "Festa Totale" (Christian)
10 p - Becky Hill ft. Self Esteem - "True Colours (Live, Vevo Studio Performance)" (Musikkelskerinnen)
8 p - Michalis Hatzigiannis - "Min Argis" (TommyH)
7 p - Alan Walker & Kylie Cantrall - "Unsure" (Christian) 6 p - Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK) 5 p - Aurora - "To Be Alright" (Anne Helen) 4 p - Darin - "Electric" (ToreK) 3 p - Empire Of The Sun - "Music On The Radio" (Musikkelskerinnen) 2 p - The Blaze - "Territory" (LunaNoche) 1 p - Petar Grašo & Nina Badrić - "Nemoj" (TommyH)
|
|
|
Post by musikkelskerinnen on Jun 3, 2024 19:41:53 GMT
Jubileumsrunde høres bra ut. God tur til Peru!
12 poeng: Darin - "Electric" (ToreK)
10 poeng: Aurora - "To Be Alright" (Anne Helen)
8 poeng: Kari Bremnes - "Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (Live)" (Anne Helen)
7 poeng: The Mavericks - "The Years Will Not Be Kind" (KnutO)
6 poeng: Alan Walker & Kylie Cantrall - "Unsure" (Christian)
5 poeng: Marina - "Venus Fly Trap" (LunaNoche)
4 poeng: Paola & Chiara - "Festa Totale" (Christian)
3 poeng: Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK)
2 poeng: Ingvild Flottorp & Øyvind Blomstrøm - "Vegas" (KnutO)
1 poeng: The Blaze - "Territory" (LunaNoche)
|
|
|
Post by ToreK on Jun 3, 2024 21:32:54 GMT
Jeg sier også ja til jubileumsrunde, og ønsker deg god tur til Peru 1 poeng: Aurora - "To Be Alright" (Anne Helen) 2 poeng: Timoteij - "Högre" (Lalars) 3 poeng: Alan Walker & Kylie Cantrall - "Unsure" (Christian) 4 poeng: Sam Smith & Kim Petras - "Unholy" (Lalars) 5 poeng: Ingvild Flottorp & Øyvind Blomstrøm - "Vegas" (KnutO) 6 poeng: Empire Of The Sun - "Music On The Radio" (Musikkelskerinnen) 7 poeng: Paola & Chiara - "Festa Totale" (Christian) 8 poeng: Marina - "Venus Fly Trap" (LunaNoche) 10poeng: Petar Grašo & Nina Badrić - "Nemoj" (TommyH) 12poeng: Kari Bremnes - "Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (Live)" (Anne Helen)
|
|
|
Post by Anne Helen on Jun 4, 2024 7:30:04 GMT
greit med jubileumsrunde -her er mine poeng. Kos deg i Peru!
12 poeng . The Blaze - "Territory" (LunaNoche) 10 poeng . The Mavericks - "The Years Will Not Be Kind" (KnutO) 8 poeng . Marina - "Venus Fly Trap" (LunaNoche) 7 poeng. Sam Smith & Kim Petras - "Unholy" (Lalars) 6 poeng-. Becky Hill ft. Self Esteem - "True Colours (Live, Vevo Studio Performance)" 5 poeng. Ingvild Flottorp & Øyvind Blomstrøm - "Vegas" (KnutO) 4 poeng Alan Walker & Kylie Cantrall - "Unsure" (Christian) 3 poeng-. Michalis Hatzigiannis - "Min Argis" (TommyH) 2 poeng -. Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK) 1 poeng Petar Grašo & Nina Badrić - "Nemoj" (TommyH)
|
|
|
Post by LunaNoche on Jun 4, 2024 13:56:27 GMT
Jeg hadde jo nå tenkt å komme med en påminnelse om stemmefristen... men jeg ser at dere alle har kommet meg i forkjøpet med stemmene deres Da skal jeg få hørt på låtene straks, så får dere resultatet i løp av kvelden!
|
|
|
Post by LunaNoche on Jun 4, 2024 15:01:42 GMT
Mine poeng!
01p | Timoteij - "Högre" (Lalars) 02p | Paola & Chiara - "Festa Totale" (Christian) 03p | Empire Of The Sun - "Music On The Radio" (Musikkelskerinnen) 04p | Ingvild Flottorp & Øyvind Blomstrøm - "Vegas" (KnutO) 05p | Petar Grašo & Nina Badrić - "Nemoj" (TommyH) 06p | Darin - "Electric" (ToreK) 07p | Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK)
08p | Michalis Hatzigiannis - "Min Argis" (TommyH)
10p | Becky Hill ft. Self Esteem - "True Colours (Live, Vevo Studio Performance)" (Musikkelskerinnen)
12p | Kari Bremnes - "Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (Live)" (Anne Helen)
|
|
|
Post by LunaNoche on Jun 4, 2024 15:36:57 GMT
Da er resultatet klart! Link: MGP Total Runde 249 | ResultatetHer er resultatet skriftlig ~ 01.Plass: Kari Bremnes - "Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (Live)" (Anne Helen) | 45 poeng02.Plass: Paola & Chiara - "Festa Totale" (Christian) | 44 poeng 03.Plass: Darin - "Electric" (ToreK) | 43 poeng
04.Plass: Michalis Hatzigiannis - "Min Argis" (TommyH) | 39 poeng 05.Plass: Zach Williams ft. Dolly Parton - "Lookin' for You" (ToreK) | 37 poeng 06.Plass: Marina - " Venus Fly Trap" (LunaNoche) | 30 poeng 07.Plass: Becky Hill ft. Self Esteem - "True Colours (Live, Vevo Studio Performance)" (Musikkelskerinnen) | 29 poeng 08.Plass: Alan Walker & Kylie Cantrall - "Unsure" (Christian) | 28 poeng 09.Plass: Petar Grašo & Nina Badrić - "Nemoj" (TommyH) | 27 poeng 10.Plass: Aurora - "To Be Alright" (Anne Helen) | 26 poeng 11.Plass: Empire Of The Sun - "Music On The Radio" (Musikkelskerinnen) | 25 poeng 12.Plass: The Mavericks - "The Years Will Not Be Kind" (KnutO) | 23 poeng 13.Plass: Sam Smith & Kim Petras - "Unholy" (Lalars) | 19 poeng 14.Plass: The Blaze - "Territory" (LunaNoche) | 17 poeng 15.Plass: Timoteij - "Högre" (Lalars) | 16 poeng *16.Plass: Ingvild Flottorp & Øyvind Blomstrøm - "Vegas" (KnutO) | 16 poeng ** Timoteij vinner her med en 10’er. Vinneren av denne runden blir Kari Bremnes med "Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (Live)", nominert av Anne Helen! Det betyr at hun har førsterett til å nominere to låter til neste runde (^_^) Vi begynner nå på en vanlig runde
|
|